poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Trasa liczyła dzisiaj ok 110 km. Po wyłączeniu programu endomondo wyszło 107km więc w limicie się mieszczę. Trasę trochę zmodyfikowałem z tego względu,  że wczoraj na motocyklu pozwiedzałem cześć dzisiejszej trasy  to uznałem,  że pojadę nową jeszcze nie znana trasą :) Od Węgorzewa trasa wiodła przez wsie do Kętrzyna, trasa ładna większość prowadziła przez lasy a ostatnie 10km przez lasy koło Wilczego Szańca (bunkry z II Wojny Światowej). Z Kętrzyna w stronę Bartoszyc miała trasa być szybka i przyjemna,  okazała się długa,  męcząca z wiatrem skierowanym w nie tym kierunku co trzeba czyli na mnie :P i to okazało się zabójcze na tym odcinku. Średnia prędkość spadła do 8-10 km. co w moim przypadku jest dwukrotnie mniejsza niż zakładana i osiągana każdego dnia. Ten odcinek miałem pokonać w 1 godzinę i 30 minut a zajęło mi to ponad 3 godziny, do tego doszedł ból kolana,  który nasilał się z każdym kilometrem jazdy. Ostatnim odcinkiem na dziś była trasa z Bartoszyc do Górowa Iwałeckiego.  Odcinek liczący 30km był najgorszym z dotychczasowych przejechany moich kilometrów. Wiatr wiał prosto na mnie, kolano nie dawało chwili spokoju i w pewnym momencie poprostu siedłem pod znakiem i siedziałem nie wiedząc co dalej robić. Po 5 minutach mojej niewiedzy co dalej robić z jazdą na moje szczęście jechała trójka rowerzystów, którzy zachęcił mnie do wspólnej jazdy. Okazała się ta pomoc niedoopisania z tego względu, że jadąc i rozmawiając z nimi, słuchając ich opowiadań z dotychczasowej trasy dojechalismy do mety, na pewno mojej mety na dzień dzisiejszy :) wspólny obiad nad jeziorkiem, ciąg dalszy opowiadań z tras. Ja udałem się na zaplanowany nocleg w miejscowości obok zaś oni szlakiem GreenVelo pojechali dalej. Dzisiejszy nocleg w przepieknie odnowionym dworku w środku niczego (pisząc niczego miałem na myśli fakt taki że droga do tego pięknego dworka z jeziorkiem prowadzi przez las i łąki jakieś 3-4 km. Teraz grill i odpoczynek,  dozobaczenia jutro i pamiętajcie udostępniajcie i proszę nawet o najdrobniejsze wpłaty na konto by osiągnąć cel wyprawy :)) dziękujemy z góry Ja i Matti

15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A.
tytułem: 27404 Smith Matthew darowizna na pomoc i ochronę zdrowia WR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz