czwartek, 11 sierpnia 2016

Dzień 12 podsumowanie

Zacznę od poprawki numeru dnia, dziś mamy 12 dzień podróży a nie jak pisałem rano 11, gdzieś pewnie się zawieruszył :) dziś przejechałem ok 110km. i podzieliłem ten dzień na dwa etapy. Pierwszy tyczył się z Władysławowa (pole biwakowe nad Zatoką Gdanską) na koniec Mierzei Helskiej i z powrotem. Trasa liczyła ok 70km. i pokonałem ją w 4 godziny. Trasa świetna do jazdy turystycznej, wakacyjnej. Pierwsze 20km. do Jastarni prowadzi równa ścieżka z kostki brukowej wzdłuż wybrzeża, przejazd koło mola i portu w Kuźnicy. Za Jastarnią do Juraty trasa trochę zapomniana, można by ją nazwać "umiesz jeździć? To sobie radź". Za Juratą do samego Helu (ok 10km.) prowadzi za to piękna ścieżka z ubietego kamyka przez helski las. Gdy już dojechałem, kupiłem kawę i siedłem na ławce z przepięknym widokiem, śmiało stwierdziłem, że to najładniejsze miejsce z mojej wyprawy na poranną kawę :) czas szybko leci więc i powrót nastał bardzo szybko. Jak pisałem już wcześniej wróciłem z tej części dzisiejszej wyprawy po 4 godzinach. Po drodze spotkałem wiele pomników, miejsc przygotowanych do zwiedzania jak i różnych rekonstrukcji budynków czy pojazdów z czasów II wojny światowej. Jeśli miał bym cały dzień wolny i około 100 zł w zapasie to bym pochłonął ta wiedzę (w szkole jak była o tym mowa i było to za darmo to miałem ciekawsze zajęcia a teraz proszę płacić :) Druga część dzisiejszej trasy wiodła z Władysławowa do jeziora Żarnowieckiego. Trasa miała ponad 30km. ale pokonanie tego odcinka sprawiło trochę trudu. Dwa razy złapał mnie deszcz, droga w większości prowadziła po kostce brukowej, wypadek na drodze i moje zmęczenie. Wczoraj było bardzo wietrzenie zresztą tak jak i dzisiaj i do tej pory czuje chłód. Dziś noc spędzam w wynajętym pokoju, muszę trochę ciepła nabrać bo pogoda podobno się nie zmieni za szybko. Poniżej konto Mateuszka,  prosimy o cegiełki na kombinezon, który ma mu pomóc podczas rehabilitacji pobudzić mięśnie rączek i nóżek.

15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A.
tytułem: 27404 Smith Matthew darowizna na pomoc i ochronę zdrowia WR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz