wtorek, 9 sierpnia 2016

Koniec dnia 9

Dzień 9 dobiegł końca. Przejechane ponad 130km. ale najważniejsze to, że kolana dużo mniej bolą :)  wczorajszy nocleg był w Gospodarstwie Agroturystycznym Wielebowo www.wielebowo.com.pl Przepiękny pałacyk odrestaurowany pośrodku lasów i jeziorek,  każdy pokój zrobiony w innym stylu- niezwykłym stylu. Po przekroczeniu progu czuć domowy kompot i pyszną kuchnie serwowaną przez właścicielkę. Dzisiejsza trasa wiodła rzeź piękne miasta : Pieniężno, Braniewo, Frombork, Elbląg i do Stegny. Trasę do Braniewa,  która liczyła 50km. pokonałem dość szybko i pierwsze zdjęcia oraz odpoczynek właśnie w tej miejscowości się odbyły. Początkowo planowałem udać się na prom z Fromborka do Krynicy Morskiej ale okazało się że w szczycie wakacji brakuje chętnych turystów na tą atrakcje i niektóre kursy są odwołane. Skierowałem swój rower w stronę Elbląga - piękne miasto, rynek odnowiony jak i większość kamienic w mieście, kanał Elbląski pięknie utrzymany, trafiłem akurat na zamykanie mostu po wcześniejszym przepłynięciu statku. Gdy już zwiedziłem miasto udałem się w stronę mojego dzisiejszego noclegu w mieście Stegna a nocleg jest w przyczepie campingowej 300m. od morza. Trzydniowa wizyta mojego największego fana (tata) jutro dobiega końca, ja jadę w stronę Helu przez Trójmiasto a tata motocyklem w stronę Rzeszowa. Dziś przez pół dnia towarzyszył mi deszcz który jest lepszy niż wiatr prosto w twarz :) kolano dużo mniej boli ci jest najważniejsza informacja. Kto jeszcze nie pomógł niech nie czeka i wpłaca na konto Mateuszka cegiełki, dzięki wielkie :)

15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A.
tytułem: 27404 Smith Matthew darowizna na pomoc i ochronę zdrowia WR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz